Sunday, August 29, 2010

~~Kisah Ular Sawa~~

Salam Ramadhan.....


memang lama giler x melawat tapak blog ni...maklum la bzzzz manjang....bz g bazar la, b nak tido la, bz layan Bejeweled la, bz layan TV la...hehehehhe





kisah yg nak share ngn kome2 suma adalah pasal ular sawa yg saya bela tahun ni....nama ular saya adalah MR Pemalas....umur die baru setahun jagung...jantina lak ak xsure la plak...sbb x penah belek.....hobby die x lain & x bukan....mengular la...24 jam 7 ari seminggu....saiz die lak x la besar sgt & x la kecik sangat...die sangat suke "makan".....


bela die mmg senang, ketuk kepala ia & ia akan dgr cakap gua....tp tangan gua ni la yg da kebas sbb asik ketuk kepala die....hadoiiiii, stress giler la kawan2 nak membela ular ni...sbb keje die asik mengular je...


asal kalih je nak tgk die buat pe, die msti hilang....asal hilang je bile time ak kalih...mmg bosan lah...xdak masa nak bermanja.....


lately ni die da membuat gua hilang sabar...smpai gua rasa nak buat masak lemak ular sawa...haishhhhhh.....camne la gua nak nyah kan die dari idup gua ni...menyesal la bela die...tolong la pihak zoo, tolong amik balik lesen gua...gua da x mo bela ular sawa...gua nak bela tupai lak!....



huh!

No comments: